söndag 2 december 2012

Livets gång

Ge mig din hand
Så hjälper jag dig
Ge mig din hand
Så leder jag dig
Ge mig din hand
Så tar vi stegen tillsammans
Ge mig din hand
Det går bättre när man är två

Hon gav mig sin hand
Jag hjälpte bäst jag kunde
Hon gav mig sin hand
Jag ledde när det behövdes
Hon gav mig sin hand
Vi tog stegen tillsammans
Hon gav mig sin hand
Det var bättre när det var vi två

Nu är det annorlunda
Hon behöver ingen hjälp
Nu är det annorlunda
Hon behöver ingen ledsagare
Nu är det annorlunda
Stegen hon tar tar hon själv
Nu är det annorlunda
Hon har en annan som är nr ett

Men jag är glad
Att hon inte behöver någon hjälp
Men jag är glad
Att ledsagaren är hon själv
Men jag är glad
Fast hon tagit vissa steg jag ej förstått
Men jag är glad
Ty nu har de tu blivit tre

Och jag blev faffa
Så jag är nöjd

Snipp, snapp snorum,
kanske faffa får skaffat julklapparna på Forum

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar